arcápolás | l'oreal skin perfection szemkörnyékápoló


Inkább utóbb, mint előbb be fogom fejezni a SkinPerfection családról készült tesztsorozatomat, most vegyük górcső alá a legapróbb családtagot!

Ez az első szemkörnyékápolóm valaha, ezért nem tudom más krémekkel összehasonlítani. Az ígéretei alapján a sötét karikák, szem alatti táskák, finom vonalak megjelenésén segít; frissít, fényesebbé és ragyogóbbá tesz a színezettségének hála.

Ez utóbbit rögtön meg is tudom cáfolni, sok mindenre képes, de a tekintetem alapvetően nem ettől lesz ragyogó, hanem a the Balm - Mary Lou Manizer miatt :D
A csomagolása a szokásos, rózsaszín-fehér, fekete feliratokkal. Jól záródik, a termék könnyen kinyerhető belőle, praktikus kiszerelése van, semmi extra, a funkcióját ellátja.
Most pedig a belbecsről: a krém könnyű, világos, jól terül és kellemes illatú. A szemápolásnál szerintem a megelőzés a fontos, elvégre a szemzugban ráncaim még nem nagyon vannak, remélem sokáig nem is lesznek :D A karikákkal, ragyogóbbá tétellel nem birkózik meg sajnos, erre korrektor-highlighter kombóra van szükségem, de normális ember nem is annyit alszik, mint én...
Viszont a táskák méretén jelentősen segít, felkenés után néhány perccel már nem annyira pufi az arcom, mint annak előtte. Ha a hűtőben tárolom - ami nem szükséges persze - még jobb eredményeket érhetek el vele :)
Annyit még hozzátennék, hogy a ráncokba nem ül bele, a korrektor/alapozó könnyedén beledolgozható és nem pereg le, ráadásul hamar be is szívódik.

Összességében véve kijelenthetem, hogy szeretem. Az újravásárlásban nem vagyok biztos, ez még nagyon a jövő zenéje - ti milyen szemkörnyékápolót használtok? Bejött? :)

elérhető: drogériák | kiszerelés: 15 ml | ár: ~3 000 Ft





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése