elfogytak #1

Nagyon szeretem másoknál az elfogyottas posztokat olvasni, mert egy termék végére érve már kiforrott véleménnyel vannak a bloggerek a minőségről, ár/érték arányról és sok más dologról, ezért úgy határoztam, hogy én is nekiállok egy ilyen sorozatnak. Castiel hathatós közreműködésével be is fényképeztem az első adagot, remélem ti is akkoa lelkesedéssel fogjátok olvasni, mint én szoktam :)

Nálatok fogyott el valami mostanában?



Balea olajos bőrradírozó krémtusfürdő alma-fahéj illatban: a dolgok, amiket nem veszek újra első listás pontja ez. Valami karácsonyillatú dologra vágytam, mikor megvettem, a radírozó hatást csak bónusznak éreztem, de se nem radírozott, se karácsonyillata sem volt. Elég pazarlóan használtam el, de alig vártam, hogy a végére érjek :/

Body&Soul Wellness narancs&fahéj tusfürdő: tegye fel a kezét, aki meglepődik rajtam és a karácsonyi dolgokon :D Ezt mama hozta nekem, mert Szegeden nincs Müller, de én nagyon vágytam már valamire október táján. Enyhén műillata volt, a narancsot annyira nem sikerült eltalálniuk, de mivel jól tisztított, megfelelően habzott és csinálta nekem a bulit a fürdőben, ezt elnézem neki :) Újravevősnek nem mondanám, de egynek kiváló volt.

Palmolive Naturals Ultra Nourishing tusfürdő kakaóvajjal: sokadjára veszem újra és sokszor fogom is még. Testápolót kiváltóan gazdag tusfürdő, csodálatos illattal :D Amolyan kuckózós, csak egy bolyhos zoknira és egy jó teára van utána szükségem ahhoz, hogy jól érezzem magam. Nagyon hasonlít a Glade - Chocolate Celebration illatára, számomra tökéletes kombináció :)


Rexona - Maximum Protection Sensitive Dry: mindig ezeket a Rexonákat veszem újra, csak az illatukat váltogatom. Maximálisan meg vagyok velük elégedve napi egyszeri használattal (fürdés után általában, reggel valamiféle fújósat alkalmazok), nem hiszem, hogy kísérleteznék, mert megtaláltam a tökéleteset.

Playboy - Play It Lovely testpermet: ez az ultimate téli illatom. Most is van még a fürdőben egy vagy két üveggel belőle, évek óta ezt használom telente és még fogom is :)

L'Occitane Vanilla Boquet kézkrém: sírtam már nektek néhány sort arról, hogy mennyire szét vannak száradva a kezeim... Reméltem, hogy ez majd segíteni fog, de tévedtem. Nem rossz termék alapból, de ár/érték arányban egyértelműen nem éri meg, nem hidratál eléggé és még gyorsan is fogy. Nem, nem fogom újra venni :/



Catrice Liquid Camouflage Concelaer: nem hiszem, hogy túl sokat kéne mondanom róla ezen a teszten és azon a tényen kívül, hogy addig jártam a város drogériáit, amíg nem találtam másikat.

Essence Liquid Ink Waterproof Eyeliner: kedvenc fekete tusom valaha. Mindig újraveszem, ennél jobbat egyszerűen én még nem találtam :) Most is van itthon belőle egy tubussal, bár már fogyóban...

Maybelline Lashsensational Mascara: bármit csinálok, nekem csak és kizárólag a Maybelline spiráljai csinálnak olyan pillákat, amivel én elégedett vagyok. Van itthon most is több féle, de egyszerűen muszáj újravennem, mert messze ez a legjobb mind közül. Imádom :)


Konad fehér nyomdalakk: ő az igazi fehér nyomdalakk számomra - amit ebben a városban nyilván nem lehet kapni. Szeged, mit csinálsz... Legközelebb a Mundo de Unas fehérét fogom kipróbálni, mert most az Essence van itthon bevetésen - a felénél járva eléggé besűrűsödött és működőképes már, de azért én szeretem az elejétől kezdve hibátlanul használni a dolgokat.

Essence - Studio Nails Ultra Strong Nail Hardener: elmondani sem tudom, hány posztban áradoztam róla, hány üveget fogyasztottam el és vettem újra. Ez most sem lesz másképp, a körmeim emiatt ennyire erősek és szépek :)

Lovely - Matte Top Coat: szerintem ez most az egyetlen matt fedőlakk, amit a drogériákban kapni lehet, már sem a L'Oreal kínálatában, sem a Miss Sporty polcán nem találtam már. Újravettem, valószínű fogom is, nem egy kiemelkedő darab, de nincs is vele problémám.

Flormar - Holographic Silver: abszolút újravevős nekem ez a darab, nyáron rengeteget használtam és még fogom is :) Frankenezni és egyéb kreatív célokra is abszolút alkalmas, ár/érték arányban a kedvenc holografikus fedőlakkom.

Golden Rose - Rich Colour 71: a kedvenc nude-om valaha. Természetesen újravettem, általában a GR lakkok megérik az árukat és ez sem kivétel. Minden nail art alá tökéletes alap, két rétegben fed, hamar és fényesre szárad, én ennél többet nem is akarok tőle.

China Glaze - Pink of Me: szerintem nem sok színes lakk van, amit ténylegesen elfogyasztottam és nem beszárad, de ez közéjük tartozik. Természetesen újravettem, két-három rétegben fedő, go-to lakk; mikor nem tudom, mit akarok, akkor ezt akarok :D Imádom a színét, évszaktól független. A China Glaze ezzel nagyon megcsinálta.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése