nyomda | eBay clear jelly stamper




Nem túl meglepő, hogy engem is elért a clear jelly nyomdázó őrülete. Nagyon szeretek szimmetrikus, teljes körmös mintákat készíteni, de vagy stamping decalt csinálok belőlük, ha pedig nincs kedvem hozzá, vagy összejön, vagy nem - és még a kis mintákról nem is beszéltem, ahol fontos az elhelyezés. Ideje volt már egy ilyen találmánynak.

Őszintén fogalmam sincs, kinél kezdődött ez az őrület, én valahogy akkor figyeltem fel rá, mikor a BPS/Moyra behozta a kínálatába, de tekintve, hogy én eléggé fogamhoz verem a garast ilyen szempontból (és teljesen logikátlanul, de már én sem vitatkozom magammal), első utam Aliexpressre és eBayre vezetett. Utóbbiról rendeltem, változatos színekben és árakban érhetőek el.

Az én eladómtól hamar megérkezett, bőven a postázás lejártának ideje alatt, kb. három hét alatt. Szokásos szürke csomagban jött, semmi meglepő :) Nyilván rögtön neki is álltam a tesztelésnek. Amit el tudok mondani róla: ez tényleg átlátszik. Oké, gyakran átver, hogy közelebb/távolabb van a körmöm, mint én hiszem, de ha egyszer még biztos távolságban bepozicionáltam a mintát, ez a lehető legkevésbé sem zavar.
A mintát tökéletesen felveszi. Szerintem erre a fajtára mondják, hogy taknyos nyomda, mert hozzáérek és ragad kicsit - először elég meglepett, azt hittem, hogy hibás lett a gyártásnál, mert én a MoYou marshmallow nyomdáját nem ismerem, pláne, hogy miután megtisztítottam sem tűnt el ez a réteg...
 Használat előtt nem kellett trükköznöm semmivel, csak hozzányomtam egy szöszleszedőhöz, hogy lejöjjenek róla a kis piszkok és már tökéletesen működött - se buffer, se egyéb. Nagyon szépen felveszi a köröm formáját, az eddigi Konad és eBayes fehér nyomdázómhoz képest nagyon puha is. Ráadásul a feje is sokkal nagyobb, így hosszabb/szélesebb/ívesebb körmű lányoknak is jó lehet.
Bónusz pedig, hogy a lehúzó is működik - úgyis elhagytam az előzőt :D

Összességében véve én ezt a nyomdát, ettől az eladótól abszolút ajánlani tudom csak. Ti próbáltátok már őket? Hol vásároltátok meg? :)

elérhető: eBay | ár: ~500 Ft





ez a jobb kezem. és középen van! #siker


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése