sminkteszt | essence lashes to impress lash glue


Emlegettem már néhányszor ezt a ragasztót, így ideje írnom róla egy egész posztot azok számára, akik esetleg keresik az igazi műszempilla ragasztót. Sokan a DUO-ra esküsznek, de én abból a pénzből inkább megvettem egy vágyott Sleek palettát, ezt pedig beszereztem az első utamba kerülő drogériában :)

Szerencsére nem bántam meg a vételét. Egy kis dobozban érkezik, amit én már szerencsésen kidobtam. Hosszú, áttetsző csomagolása van, így mindig látjuk, mennyi van még benne - a kupakja fekete, jól zár, semmi extra. Kibontva már érdekesebb a helyzet, én valami ecsetes applikátort vártam talán, de semmiképp sem egy merev műanyagot.
Ezért is lepett meg, hogy mennyire jól működik - könnyedén, egyenletesen fel tudom vinni vele az anyagot a szempilla ívére.

A harminc másodperces száradás után simán felragad a pilla a helyére és ott is marad, ameddig én akarom, hogy maradjon - teszteltem esőben, sírás közben, szélben, tényleg marad. Kivéve a Red Cherry, én nem is értem...

Színét tekintve kicsit neonos kékes-lilás, de miután megszárad, ez eltűnik. Kicsit fura, de mivel tökéletes átlátszóra szárad, nem zavar. Idegesítő szagot sem tapasztaltam a használata során, egy kicsit ragasztós, de egyáltalán nem szúrós. Bónuszként pedig kövektől kezdve mindenféle dolgot megtart, próbáltam :D

Ti szoktatok műszempillát használni? Milyen ragasztót vettetek mellé? :)

elérhető: drogériák | kiszerelés: 5 ml | ár: 999 Ft




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése