sminkteszt | red cherry, modelrock & gipsy false lashes


Nem tudom, mi lelt engem az utóbbi időben, de egyre nagyobb érdeklődést mutatok a műszempillák iránt. A szülinapom alkalmából megleptem magam egy MUP rendeléssel, amibe belecsempésztem öt darabot három különböző márkából. Kíváncsian vágtam bele a tesztelésbe, hozzá az Essence lashes to impress ragasztót használtam, amiről teszt jön, de elöljáróban elmondhatom róla azt, hogy abszolút ajánlom.

Az összes pilláról elmondható, hogy sterilizált emberi hajból készült, áttetsző műanyag sávon fekszik, így feltéve nem látszik. A csomagolásuk biztos, vagy kicsi kapocs fogja össze őket (amiket én lecseréltem egy darab celluxra, így nyitogathatóak és könnyű a használatuk) vagy rendes dobozban érkeznek. A postázás pedig a szokásos MUP volt, rövid határidővel, nagyon biztosan.

Ti hogy álltok a műszempillák használatával? Melyik a kedvencetek? :)

Red Cherry - DEL

Erről a kicsikéről készítenék jobb képet, ha tudnék, de nem tudok, mert megcsonkítottam. Kezdek rájönni, hogy nekem a Red Cherry szempillák egyszerűen nem jönnek be, ez volt a második, amit tőlük vettem - először is elmondhatom róla, hogy túl hosszú. Nem feltűnő darab, de alapvetően a szemeim sajnos nem túl nagyok, ez pedig egy természetesnek készült darab. Miután levágtam a hosszából már rajtam is jól állt, amolyan my lashes but better módon funkcionált, de sajnos nem mehetek el a tény előtt, hogy viselés közben szúrt. Csak ez az egy féle, még az eBayes gagyi 200 forintosok sem csináltak velem ilyet - bárhogy, bármilyen ragasztóval, bármilyen módszerrel raktam fel, egyszerűen szúrt. Nem állítom, hogy nem én rontom el, de más márkánál ilyen problémám nem jelentkezett, így hajlamos vagyok a pillát hibáztatni... Pedig sok szép formában érhető el. Kár érte, de nem hiszem, hogy többet kísérleteznék vele.

elérhető: MUP | ár: 1 160 Ft


ModelRock - DW, DW3 & 214s

Menten máshogy áll a ModelRock szénája - ezekért a szempillákért egyszerűen rajongok. A 214s az abszolút kedvencem a mindennapokra, babás tekintetes varázsol és nem tűnik túl soknak. Egyértelmű, hogy van fenn szempilla, nem természetes hatású, de én egyszerűen imádom.
A másik kettőről is jókat tudok csak elmondani, egy kis túlzással még ez is elmegy a hétköznapi használatra, de alkalmakkor is megállják a helyüket.
Szerencsére egyik sem szúr, abszolút kényelmes a használatuk és utána jól tisztíthatóak, egyszerűen csak ajánlani tudom őket. A DW3-at pedig itt láthattátok bevetésen is már :)

elérhető: MUP | ár: 1 160 Ft




Gipsy Lashes - 906

Ez a szempilla elvileg a Red Cherry DW másolata. Nem tudom ezt alátámasztani vagy megcáfolni, mert nem rendelkezek az eredeti párral, de ránézésre ez sokkal sűrűbb, sötétebb pilla. Szerintem kíváncsiságból előbb-utóbb be fogom szerezni azt is :) Bár a Red Cherryvel kapcsolatos előző tapasztalataim eléggé visszavetik a blogger-lelkesedésem...
Erről is elmondhatom, hogy kényelmes, szép pilla. Még nem tudtam dönteni, hogy elmegy-e hétköznapra is, vagy inkább alkalminak mondanám, szerintem az adott nap programjától fog ez nálam függeni :D

elérhető: MUP | ár: 1 130 Ft



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése