testápolás | lush melting marshmallow luxus fürdőolaj


Ahogy a posztjaimból is kiderül, nagyon ritkán kádfürdőzöm. Legtöbbször erre otthon kerül sor, vizsgaidőszak alatt lazításképp, főleg a téli hónapokban - ezekre az esetekre tartok néhány Lush terméket, amik közül ez az egy kapható már csak, így ezt be is mutatom nektek :)

Nem túl meglepő módon nekem nagyon sok mindent el lehet adni, aminek köze van csillogós dolgokhoz, így ezt is rögtön megkörnyékeztem az üzletben, aztán végül meg is vettem, amiben az illata igencsak közrejátszott. A Lush ígéretei a következők:

"Édes kényeztetés a selymes bőrért
Mmm… mmmilyen édes élmény a fürdés ezzel a pillecukor-illatú fürdőolajjal!
Engedd, hogy minden gondod semmivé olvadjon, ahogy a bőrpuhító mályva és a nyugtató hatású bársonyvirág körülsimogat.
Ha az élénk sárga és a rózsaszín kombinációja nem juttatja eszedbe az édességboltok gyerekeket elbűvölő cukorkáit, az édes illat majd megteszi.
Ha fiatal vagy (legalábbis lélekben), élvezni fogod, hogy nyakig merülhetsz egy kád barackszínű édességbe."


Ha emlékszik valaki a gyerek cigirágóra, ez számomra arra hasonlít - édes, cukros, mályvacukros, nyúlós, imádom! A vízbe beledobva szétmállik, nincs meg az a szokásos Lush élmény - nem tudom mire számítottam, tekintve, hogy fürdőolajról beszélünk, számomra kicsit unalmas volt megvárni, amíg feloldódik. Természetesen ez semmit sem von le az értékéből, így legközelebb tudom, mi fog következni.
A színe messze van a baracktól, szerintem olyan, mint a napfény. Az ujjamra is tapadó ezüst porszerűség feloldás után nem látszik a vízben, élek a gyanúperrel, hogy az is oldódik :)
A kádat utána könnyű kimosni, egyáltalán nem fogja össze, ragad bele, marad utána csúszós.

A hatásáról pedig: valóban fürdőolaj, ahogy ígéri magát. Nem éreztem szükségét utána testápolónak, még a problémás területeken sem! Igazán kellemes, bársonyos, puha maradt a bőröm - de hozzá kell tennem, hogy nem ledörgöltem magamról a vizet, hanem inkább felitattam, hogy az érzést meg tudjam tartani.

Teljes mértékben ajánlani tudom legalább egyszer, kipróbálásra; én biztosan fogok egyéb fürdőolajakkal kísérletezni a márkától. Ti próbáltátok már? Melyik a kedvencetek?

elérhető: Lush | kiszerelés : 20 g | ár: 890 Ft






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése