illat | h&m melon mango body splash


Sajnos ezen az időjáráson nem tudok eligazodni, hónapokat változik órák alatt - emiatt kifejezetten irritál, hogy nem tudok normálisan felöltözni, sminkelni, parfümöt használni. Nem csak praktikus okok miatt: nálam illatok tartoznak hónapokhoz és időjáráshoz, de ha reggel pulcsiban megyek, délutánra pedig a sapka-sál-nagykabát kombináció sem elég, elég frusztrált leszek. Azért remélem hamarosan vége és beköszönt az igazi tavasz... :D

Ez az illat egyértelműen a meleg időre való, gyümölcsös, édes és frissítő.  Mégis most írok róla, mert a H&M illatait hamar elkapkodják és nem nagyon jön belőlük utánpótlás; nem egy vágyott testpermetről maradtam emiatt le, nem szeretném, hogy ti is így járjatok :)

Számomra a sárgadinnye dominál benne, a mangó csak halványan sejlik fel, épp csak kiegészítve a dinnyés alapillatot. Abszolút nem mű, legalábbis ettem már olyan gyümölcssalátát, aminek ilyen illata volt :D Ennél többet én egy testpermettől nem várok el.
A tartóssága nem kiemelkedő, de mint a testpermetek általában, bírják néhány óráig. Mivel annyira kicsi, abszolút táskabarát - a kupakja is elég jól kattan, nem tartok attól, hogy leesik. Viszont az biztos, hogy ezt használva dicséretek tucatjait lehet bezsebelni :D

Összességében véve én nagyon megkedveltem és várom már azt az időt, hogy használni tudjam. Nektek van H&M-ből származó kozmetikai terméketek? Szeretitek? :)

elérhető: H&m | kiszerelés: 100 ml | ár: 790 Ft





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése