Manikűrvadász 25. forduló


Elérkeztünk egy újabb fordulóhoz, amiről varázslatosan sikerült nem lemaradnom. Ezúttal Ciiskának köszönöm a szervezést! Remélem a következőt is időben észreveszem majd :D

Úgy alakult, hogy ismét PAncsit kaptam páromul. Mivel már nem először és nem másodszor kapom meg őt, kezdek kifogyni az őt méltató szavakból, inkább csak menjetek és lessétek meg a blogját; nem véletlen követem nagyon-nagyon rég óta.

Egy kikötésem volt a mostani választásommal szemben: ne legyen régebbi az előző Manivadász fordulónál. Mivel sikeresen beköszöntött a nyár tavasz, valami vidámat akartam, ezért esett a választásom erre a tavaszváró kihíváson született manikűrre.



Nekem leginkább a hercegnős jelző jut róla eszembe - az elkészült manikűrömben inkább ezt az érzést akartam visszaadni, ami szerintem nem sikerült túlzottan, a sajátomat inkább elegánsnak mondanám. De végül is a hercegnőknek is munkaköri kötelességük az elegancia, így nem lőttem nagyon félre... :D Ez a borult, nyomott idő nem engedte, hogy ennyire rózsaszínbe boruljak, de igyekeztem nem újra valami sötét kombinációt alkotni.

Egy egyszerű, nálam már-már nudenak számító világos taupe alapra nyomdáztam nude holóval, az egyetlen csavart a középső- és gyűrűsujjamon található üres terület szolgáltatja az eredeti manikűrhöz képest, de mostanság nagyon tetszenek ezek a feles megoldások :) Igyekeztem több szögből is fényképezni, hogy látszódjon a nyomda rendesen, ez a holo nude elég makacs.

A felhasznált lakkok:

  • Moyra Gel Look - Giselle
  • Moyra Holographic - Infinity
  • MoYou - Enchanted 05

Ez voltam én erre a fordulóra, nézzétek meg a többiek munkáit is! Biztos vagyok benne, hogy csodaszép alkotások születtek most is :)








15 megjegyzés:

  1. Nagyon elegáns,visszafogott manikűr lett :)

    VálaszTörlés
  2. Hercegnős manikűr lett, nagyon szép, visszafogott a holo ragyogás a mintában :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm ^^ engem meglepett, mennyire szép ez a holo nyomdázva, de most úgy érzem, csak ezt akarom használni :D

      Törlés
  3. Nagyon szép lett, nekem is tetszenek ezek a "feles" megoldások. (-:

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik, viszafogott és elegáns egyben! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép ez eredeti és a tiéd is. Akár menyasszonyi manikűr is lehetne. :)

    VálaszTörlés
  6. Szépséges,és nagyon nőies manikűr lett. Tetszik. :)

    VálaszTörlés
  7. Az a leheletnyi holo nyomdázás nagyon szuperül feldobja. Nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés