notd | insta nails #7


Ki izgul a Manikűrvadász újabb fordulója miatt? :D Én tuti; ennek tiszteletére meghoztam az újabb notd posztot. Ideje feltámadni a hamvaimból, az egyetem kissé maga alá temetett mostanság, de lassan kisimulnak a dolgok.
Az alant található manikűrök közül nem került ki mind Instára (röstellkedve bevallom, nem tudom, mikor festettem ki utoljára szegény kicsikéim, így pang a platform - de legalább megnőttek), de most csokorba szedtem őket :)


Tegye fel a kezét, aki izgatott volt a Deadpool premier miatt (képzeljétek azt, hogy majd kiesek a székemből, úgy jelentkezek) - nem volt kétséges, hogy ennek örömére kicsípem a körmeim is :D

  • Moyra Gel looks - Beatrice & Nina
  • Essence - fehér nyomdalakk
  • fekete glitter



Nekiálltam Harry Potter maratont tartani, így büszkén prezentálom nektek a házamat: nyilván Mardekár. A Pottermore is megerősítette, amit eddig is tudtam :D A komplikáltabb címer megfestésére nem vállalkoztam, így csak ezt az egyszerűbbet valósítottam meg, de így is büszke vagyok rá, mert freehand volt :)

  • Essence - Grey-headed lovebird
  • ILNP - My private rainbow (x)
  • ILNP - Sweather Weather
  • Moyra Metals - 301 & 305
  • Mundo de Unas - Light grey & Wine
  • OPI - Christmas gone plaid



Bár az igazi tavasz még csak most köszöntget be nyári idővel, én már érzem egy ideje. Ennek a gyümölcse volt ez a kék mani :)

  • Essence - Wild White Ways
  • Flormar - Holographics Silver
  • Miss Sporty - 470
  • Mundo de Unas - Cream & Spring Green
  • NYC - Lexington Yellow
  • S-He - egy számmal nem rendelkező, régi lelet 
  • MoYou - Biker 08
  • eBayes kövecskék



Bár az új Moyra kollekcióból származó Starfish sok bosszúságot okozott nekem az első két próbálkozásnál, a színe vitathatatlanul lenyűgöző. Egy egész posztot szánok majd neki, amikor ráveszem magam, hogy ismét felkenjem :D 

  • Moyra Coral - Starfish
  • Mundo de Unas - Cream
  • Moyra Holographic - Infinity
  • arany eBayes díszítőcsík



Kivételesen a jobb kezemet láthatjátok. Nem első napos manikűr, feltűnő is a körömvégi kopásról, de nem volt annyi eszem, hogy korábban fényképezzek nektek. De nézzétek azt a chevront, mennyire középen van! Az átlátszó nyomda a mennyek ajándéka.

  • China Glaze - Seashell
  • Essence - fehér nyomdalakk
  • MoYou - Fashionista 05
  • pezsgőszínű glitter




Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem nagyon bejött a Merry Berry kollekció. Mostanában igencsak kezdi magát összekapni az Essence trendkiadások terén, megérdemlik a vállveregetést :D

  • Essence Merry Berry - Red rocks & I <3 my golden pumps



Szegénykém a pocsék kép miatt nem került fel sehová, lemosás előtt készült. Trehány blogger vagyok, a szégyen az enyém - mentségemre szolgáljon, hogy nem hordtam: megfestettem, de rájöttem, hogy nincs kedvem hozzá :D

  • Moyra Gel looks - Nina
  • MoYou - Hipster 08
  • pezsgőszín glitter
  • franken vanília





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése