lakkteszt | essence - the gels #2


Ahogy a nemrégiben kikerült posztból megtudhattátok, nagyon szeretem az új Essence - the gel családot. Alap, krémfinisű darabok beszerzésére ennél jobb és olcsóbb alternatívát nem is tudnék ajánlani, még a Moyrára is ráver egy kört, hiszen sokkal egyszerűbb beszerezni ezeket, mint magyar társait.

Ma két abszolút alapdarabot hoztam el: egy feketét és egy fehéret. Szerintem unásig láthattátok már a Wild White Wayst tőlem mind instagramon, mint instanailsben és jóformán minden nail artomban, ahol fehéret használtam, de őszintén szólva ez nem is véletlen. A fekete pedig új szerzemény az elfogyott a Moyra - Nina és a Golden Rose matt feketéje helyett, így tettem vele egy próbát :) A swatchokon a gyűrűs- és kisujjamon az Essence - Better Than Gel Nails fedőlakkal láthatjátok a lakkokat, a mutató- és középső ujjamon nélküle.

elérhető: drogériák, hipermarketek | mennyiség: 8 ml | ár: 449 Ft

Wild White Ways: megalkuvás nélküli, jól száradó fehér két rétegben. Nem hiszem, hogy ár/érték arányban csak megközelítően jót lehetne találni. Az Essence-re jellemző dundi ecseten kívül nem hiszem, hogy konkrét negatívumot tudnék felhozni ellene: túl nagy az ecset a kisujjamra, dehát üsse kavics, ennyit el tudok viselni. Azt viszont feltétlen meg kell említenem, hogyha nem várom ki a száradást két réteg között, hajlamos buborékosodni.




Black is back: mi lehet jobb egy tökéletes, fekete lakknál? Tökéletes, gyorsan száradó fekete lakk egy rétegben. Bizony - jobb napjaimon egy közepes réteg hibátlanul fed! A képeken két rétegben láthatjátok, de csak mert a középső ujjamba belekaptam, a szépérzékemet pedig bántotta, hogy arra kettőt kenek, míg a többire egyet. Egyszerűen nincs mit felhoznom a lakk ellen, ez bizony az a fekete, ahol megállok és nem keresek tovább - nyomdázásra még ki fogom próbálni, aztán ha szeretnétek, frissítem vele a posztot, de ez a lakk már önmagában megéri az árát :)




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése