lakkteszt | moyra coral starfish & salmon




starfish akcióban
Az utóbbi időben Moyraék háza táján a Coral kollekció volt a legnagyobb szenzáció. Ebből hoztam ma nektek két olyan lakkot, amit fizikai képtelenség lett volna otthagynom, ezért meg sem próbáltam :D Első körben nem gondoltam volna, hogy ezek neon lakkok - aztán kiderült természetes fényben, hogy mégis. Én ettől csak jobban szeretem őket, de sajnos kiakasztották a telefonom kameráját. Megtettem minden tőlem telhetőt a színhű képek érdekében, de azért ha tehetitek, győződjetek meg róla a saját szemetekkel. :)

Mindkét lakkról elmondhatom, hogy gyorsan száradnak (amennyiben vékony-közepes réteggel dolgozok, de azzal szoktam), illetve félmattra száradnak. A lenti swatchok mindegyikén húztam fedőlakkot a gyűrűs- és kisujjamra, de a középső- és mutatóujjam pucér.

elérhető: Moyra üzletek, fodrászkellékesek | mennyiség: 12 ml | ár: ~ 450 Ft

Starfish:
El kell ismernem, hogy sokat panaszkodtam erre a lakkra. Mikor először megvettem, nagyon híg és alig fedésű valami volt. Próbáltam mindenkit lebeszélni róla, de negyedik használatra (mikor a swatchokat készítettem róla) megtáltosodott - három vékony rétegben, foltosodás nélkül fedett! És így már megéri ezt a kis macerát a színe, végtére is egy világos neon lakkról beszélünk. Nekem nagyon tetszik, már-már pasztell neon, egyértelműen barackos korall. Sokaknak a zöld a new nude, nekem ez nyárra :D





Salmon:
A megfelelő fedéshez nekem három vékony réteg kellett, ügyesebbeknek/rövidebb körmökre kettő is bőven elég lehet. Nem kifejezetten bosszantott, mert nagyon tetszik a színe :D Nagyon szép korall, kicsit talán barackos, de nagyon nyári és nagyon üde. Sokkal jobban fog mutatni lebarnult bőrrel, mint így a kis hófehérke kezeim mellett, de egyértelműen megér egy pillantást, ha árusítóhely közelében jártok.





fedőlakk nélkül starfish & salmon | fedőlakkal salmon & starfish

CG - flip flop fantasy | moyra - starfish | lora neon | moyra - orange love

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése