notd | insta nails #8


Nehogy azt higgyétek, hogy az új Manikűrvadász forduló előtt instanails poszt nélkül hagylak benneteket - ez már lassan hagyomány itt. Igazság szerint korábban szerettem volna posztolni, de véletlen megnéztem egy egész évad Britain's Got Talentet (guilty pleasures, the shame is on me) és a vizsgák is bőven a nyakamon vannak, szóval mára csúszott ez a bejegyzés.


Látjátok, hogy érzem már a nyarat :D Horgony és kis virágok mattítva - nagyon szerettem viselni, reális esélyt látok arra, hogy újra elkészítsem. Ráadásul így alkalmam nyílt használni a Barbitól karácsonyra kapott stenciljeimet, mert bár a rózsákat kézzel festettem, a horgonyt nem vállaltam volna be.

A felhasznált lakkok:




Az inspirációt vagy instagramon találtam, vagy Gabus mutatta nekem - már nem emlékszem, de muszáj volt elkészítenem. Ehhez a manihoz a Pepecs csoportban kértem segítséget: eredetileg acetonnal kellett volna a füstös hatást elérnem, de jelentem, körömlakklemosóval is működik :D

A felhasznált lakkok:





Elég egyszerű ember vagyok - még több kézzel festett virág :D Gyakorlásnak és időtöltésnek kiváló, a rózsa számomra nagyon egyszerű és kikapcsoló feladat, amiben kiélhetem a kreativitásom. :)

A felhasznált lakkok:

  • Essence - Wild White Ways
  • Golden Rose - Rich Colors 71
  • Golden Rose - Matte 26, 27
  • OPI - Christmas gone plaid




Ezt a körmöt egy barátnőm, Timi számára készítettem :) Nagyon megtetszett neki ez a shabby chic stílus, így ilyet csináltam neki sorozatnézés közben. Shadowhunters rulz :D

A felhasznált lakkok:

  • Essence - Wild White Ways
  • Claire's - Gold chain
  • China Glaze - Spring in my step
  • Mundo de Unas - Pink
  • OPI - Christmas gone plaid
  • Rimmel - Green eyed monster




És végül utoljára egy olan lakk, amiket még a hűvösebb időkben készítettem - és amiben végre nem használtam a Wild White Ways :D 

A felhasznált lakkok:

  • Golden Rose - Rich Colors 
  • Claire's - Gold Chain
  • Zoya - India


Ti milyen manikat készítettetek mostanság? Várjátok már az új Manikűrvadászt? :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése