sminkteszt | yanqina precision liquid eyeliner


Tudjátok, hogy mennyire szeretem az Essence - Liquid Ink szemhéjtust. Ez persze nem gátol meg abban, hogy időről-időre vegyek egy új tust (ami után minden alkalommal szomorúan konstatálom, hogy ostoba vagyok, a Liquid Ink az igazi és csak a pénzem szórom), egyszerűen nem tanulok a hibáimból :D
A filces tusok számára én egy külön bugyrot tartok fenn a sminkek poklában, mert amiket képesek eladni "ultra fekete", "tartós" és egyéb hangzatos címkék alatt olyan pofátlan arcon röhögése szegény vásárlóknak, hogy nem tudom elviselni. Próbáltam különböző árkategóriájú drogériás termékeket, rendelőseket, mindenfélét: egyedül azt értem vele, hogy még jobban megutáltam a filces tusok minden formáját.

De persze ez nem gátolt meg abban, hogy megrendeljem Aliexpressről ezt a darabot... hogy utána kétségbe vonjam az eddigi előítéleteim, mert ez működik.

Január 13-án rendeltem meg, a szokásos 3-4 hetes időtartamon belül érkezett meg, pofátlanul semmi pénzért. Rendesen be volt csomagolva, sérülésmentesen vadásztam le a postaládából. Aztán elkezdtem használni.

Ahogy a színén látjátok, ez a cucc tényleg fekete. A szemhéjon nekem kétszer kell áthúzni ezért a színhatásért - de alapvetően elég olajos, illetve elég sokféle szemhéjpúder fölé szoktam húzni, így ezt el tudom nézni; meg egyébként is a Liquid Inket használom oda. Viszont tudjátok hová tökéletes ez a tus? Szempillatőbe. Egyszerűen verhetetlen :D Egy ideig a Maybelline géltust használtam oda (túl sok macera), aztán Aden szemceruzákat (nem elég irányítható, ha nem hegyezem folyton), de ez...! Már június van, a hegye pedig még mindig remek. Hozzá kell tennem, hogy fejjel lefelé tárolom, gondolom ez is segít a dolgon, de mégiscsak 4 hónapja használom napi rendszerességgel.

A színén kívül még gyors száradást ígér: ezt valóban be is tartja. Viszont a vízállóságot ne higgyétek el, bár ha csak folyatod rá a vizet, nem maszatolódik el, egy kis dörzsöléstől meghal. Viszont a tartósságára sem lehet panaszom - mikor szemhéjon használtam, csak az esti futásnál adta fel, de egyébként pedig szépen bírja.

Mindent összevetve én abszolút ajánlom kipróbálásra. Ennyi pénzért meglepően jó terméket kapunk, még akkor is, ha ki kell várni a szállítás idejét :)

Nektek van kedvenc szemtelenül olcsó és meglepően jó terméketek? Mi az? :)

elérhető: Aliexpress | mennyiség: 7 g | ár: ~ 1 $





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése