yankee candle review #7


Sajnálatos hírrel kell szolgálnom nektek: a Yankee Candle árak június elsejével emelkedtek. Én beszereztem néhány stabil kedvencet és újdonságot, hogy kipróbálhassam és bemutathassam nektek, de sajnos így már nem juthattok hozzá a megszokott áron. :/

Kissé érvágásnak érzem - bár stabil minőségű, lenyűgöző és változatos illatú termékekről beszélek, illetve megértem, hogy sem az üzlet fenntartása, sem a postázás, sem a gyertyák behozatala és minden ezzel járó, felmerülő költség nem olcsó, de így egy tartért több, mint 500 forint sok. Nem is beszélve a gyertyákról, ahol a plafon a 8000 forint... Nem tudom, ki hogy van vele, de én kicsit elszálltnak érzem ezeket az árakat pláne a magyar pénztárcákhoz mérve. Előfordulhat, hogy alternatívák után fogok nézni, ha találok pedig bemutatom nektek őket :)

Na, de ennyit a szomorkodásról! A lényeg, hogy van ezen kívül még két posztnyi újdonságom, amiről be szeretnék nektek számolni. :)


Ahogy látjátok, sok régi kedvencet beszereztem. Közepes gyertyák közül a Bundle Up és Snowflake Cookie került a kosaramba (a Gingerbread Maple nem volt készleten...), tartok közül pedig a Lake Sunset. Pink Sands, Honey Glow, Pain au Raisin, Soft Blanket, Shea Butter és Ginger Dusk. Nem azt mondom, hogy nem vásároltam volna szívesen még régi kedvenceket és új kisbabákat, de egyelőre ennyi - inkább a nyári illatokra összpontosítottam most :)


Aloe Water: ,,A tiszta, frissítő víz keveredik a vastag, nyugtató aloéval, hogy megalkossa a tökéletesen pihentető és illatos atmoszférát otthonában."
Tavalyi nagy kedvencem ez az illat! Kétségtelen volt, hogy újra kell vennem, mert enélkül nem lehetek boldog ember :D Mama szerint gyöngyvirágra hasonlít - szerintem meg egyáltalán nem. Nagyon kellemes, friss, vizes illat. Könnyű, nem kifejezetten intenzív, de érezni lehet az egész lakásban... csak meghúzódik a háttérben - ha lehetne, mindig ilyen vagy Pink Sands alapillat lenne az otthonomban :D 

elérhető: Yankee Candle | ár: 540-7990 Ft

Lemongrass & Ginger: ,,A lágy citronella és a frissen reszelt gyömbér aromájának üde keveréke."
Mikor a leírást olvastam, már sejtettem, hogy egy erős illatról lesz szó - és igazam is lett. Az itthoni nagy, belső szobában gyújtottam meg a bő harmadát, de az előszobában és a teraszon is érezni lehetett :D Nagyon friss, kellemes, üde illat. Olyan nyáreste illata van, mikor a szúnyogok elleni fáklyát kell égetni - persze nem olyan büdös, mint azok voltak, csak arra emlékeztetnek. Ha valaki szereti ezeket az illatokat, érdemes tenni egy próbát :)

elérhető: Yankee Candle | ár: 540-7990 Ft


Vanilla Lime: ,,Egyszerű és frissítő, a vanília gazdag krémes aromája, édes cukornáddal és lime-citromhéjjal."
Nagyon kellemes, édeskés illat. Kiegyensúlyozott a lime miatt, sem ez, sem a vanília nem tolakodó - kiegészítik egymást, egyáltalán nem fejfájdító/cukros/erős illat. Alattomosnak nevezném, el is feledkeztem arról, hogy meggyújtottam, mikor elkezdtem szimatolni, hogy mi ez a remek illat? Mikor rájöttem, hogy bizony gyújtottam egy tartot és az kezdett olvadni. Számomra abszolút kellemes, újravevős illat - ha módotokban áll, szaglásszátok meg és próbáljátok ki :)

elérhető: Yankee Candle | ár: 540-7990 Ft

A Child's Wish: ,,A tavaszi virágok és a friss zöld mezők illata feleleveníti gyermekkorunk legkedvesebb emlékeit."
Nem tudok vitába szállni ezzel a leírással. Ennek a tartnak egy meghatározhatatlan, friss tavaszi zöldillata van - pont olyan, mint mikor régen kiléptem Mamáék lakásának az ajtaján tavasszal, az első pulcsimentes napok egyikén, nyílnak a virágok és tavasz van... Nagyon szeretem, sokadik példányom belőle :) Ez is gyarapítja a nem túl erős, de érezhető, viszont egyáltalán nem fejfájást okozó illatok táborát. Vessetek rá is egy pillantást, ha van rá alkalmatok!

elérhető: Yankee Candle | ár: 540-7990 Ft



1 megjegyzés:

  1. Kár, hogy megemelik az árukat :( Ettől függetlenül én fél évente azért beruházok rájuk, mert nagy kedvenceim, de remélem ennél drágábbak nem lesznek.

    VálaszTörlés