elfogytak #3


Lassan már hozhatnám a következő elfogytak posztot a fürdőszobában sorakozó dolgok alapján, így pontosan ideje megírnom ezt a posztot nektek - hátha találtok valami kipróbálásra érdemeset a minivélemények alapján :)

Treacle Moon - that vanilla moment tusfürdő: mint az összes Treacle Moon termék, ez is abszolút imádás-kategóriás. Ha nem lenne itthon hét tusfürdőm és két habfürdőm, biztosan újravenném - igyekszem elhasználni az itthoniakat és tuti jön velem haza :D 

Treacle Moon - sweet apple pie hugs tusfürdő: sajnos ezt egy kicsit meguntam a végére, így örültem, mikor elfogyott. A testápolójából még van, ezért ha elkezd hiányozni az illata, csak megszagolgatom, bekenem vele magam és sokkal jobb lesz :D Szerintem jövőre jönni fog ismét karácsony táján haza.

Treacle Moon - those lemonade days: ezt viszont kevésbé szerettem meg. Valóban citrom illata van, én viszont nem szeretem a citromot annyira, mint gondoltam volna. Ez persze semmit sem von le az értékéből, de inkább one ginger morning, ha frissítő illatra vágyom :)

Alverde - Stadtgeflüster tusfürdő: annyira szomorú vagyok, hogy ez egy limitált kiadás volt. Még van ugyan elraktározva egy tusfürdő, másfél testápoló és kétszer háromnegyed testpermet, de ha lehetne még kapni, tele lenne vele a fiókom. Imádom :)

Alverde - Stadtgeflüster testápoló: ugyan ez vonatkozik erre is - meg akarom enni a kezem, miután bekenem magam ezzel a testápolóval. Citromos-túrós tökély :)


L'Oreal Elséve - Nutri-Gloss Luminizer sampon: újra is vettem már ezt a sampont. Valóban fényes és könnyű lesz tőle a hajam, ráadásul nagyon jó illatú is. Nem nagyon vágyom ennél többre egy sampontól :D

L'Oreal Elséve - Nutri-Gloss Luminizer balzsam: ugyan ez vonatkozik erre is. Szeretem, de hozzá kell tennem, hogy az én hajam nem száraz, így nem igényel nehéz, olajos balzsamokat!

L'Oreal - Skin Perfection micellás víz: ez az arctisztító nem lett szerelem. Semmi pozitív változást nem tapasztaltam, a Garnier rózsaszín kupakos micellás vize pontosan ugyan ezt tudja.

L'Oreal - Skin Perfection arcvíz: sajnos ez sem lett szerelem :/ Nagyon vártam már a flakon végét, semmi pluszt nem adott hozzá a rutinomhoz egy nedves vattakorongon kívül.

Nivea - Clean Deeper Daily Wash Scrub arcradír: ez a radír elment. Sem pozitív, sem negatív véleménnyel nem vagyok róla - elhasználgattam, de jobbat vártam ennél. Csak átlagos, nem veszem újra.


Tom Tailor - East Coast Club parfüm: eleinte nagyon szerettem ezt a parfümöt, de aztán alig vártam, hogy elfogyjon. Egyszerűen túl fojtós, tömör lett - nyáron tudtam volna csak elképzelni magamon, de mivel pokolian meleg nyarunk volt, töménnyé vált :/ Nem hiszem, hogy újraveszem.

Rexona - Maximum Protection Confidence dezodor: ez a dezodor a mindennapjaim jóbarátja. Most éppen egy zöldet használok, de valamilyen formában mindig van itthon. Szeretem.

Fa - Pink Passion dezodor: ó, ez a dezodor... retró illat számomra :D Nem a hatásáért veszem, csak azért, hogy felidézzem a tinédzserkorom nyarait (ami 22 évesen viccesen hangzik, de basszus, 8-10 éve használtam ezt először). Újra fogom venni, de csak emiatt :) A hatása egyébként csapnivaló.

Avon - FootWorks lábkrém: szeretem az Avon lábkrémeit. Ezt ugyan újravenni nem tudom, mert egy karácsonyi limitált kiadású (vagy csak csomagolású? ki emlékszik...) volt, de mindig van tőlük itthon valamilyen lábkrém.


China Glaze - There's snow one like you textured körömlakk: aj, imádtam ezt a körömlakkot! Sajnos a végére beszáradt, pedig valóban hóeffektje volt. Újra fogom én ezt még venni, amennyiben alkalmam nyílik rá... :D

China Glaze Snow Globe körömlakk: amint látjátok, ő félúton megadta magát. Kár érte, mert szerettem, de közel sem használok elég toppert ahhoz, hogy érdemes legyen újravennem.

O.P.I. Sweet heart körömlakk: ez a lakk borzalom volt :D Alig fedett, 4 rétegben is nehezen érte el azt, hogy ne üssön át a körömvégem. Örültem, mikor elfogyott.

Golden Rose matt fekete körömlakk: szerettem ezt a feketét, a nagy akció idején vettem belőle kettőt-hármat. Ez az utolsó üveg belőle, most az Essence feketéjét használom - nem hiszem, hogy újraveszem majd.


China Glaze - Everglaze fedőlakk: imádom. Most is van itthon belőle és biztos, hogy lesz is még. Tesztet itt olvashattok róla, több mondanivalóm nincs :)

Essence Studio Nails - BTGN fedőlakk: mindig van itthon egy kevésbé gyorsan száradó fedőlakk stamping decalhoz. Ez most az RdL Gel topperje, így ezt nem vettem újra, de alapvetően szeretem és lehet, hogy fogom.

Essence Studio Nails - USNH erősítő alaplakk: nem úgy, mint ez - számomra ez alapdarab. Van két üveg tartalékban, egyet pedig használok. A körmeim megmentője, minden körömerősítők édesanyja és foglaltassék hozsannába a neve. Imádom.

Essence Studio Nails körömágybőr-eltávolító: ezt már újravettem a poszt készülte óta, nagyon hasznos kis találmány ez. Valóban eltávolítja a körömágyat pikk-pakk, utána elég egy mozdulat a narancsfapálcával és volt-nincs :D 


Catrice - Liquid Camouflage korrektor: kedvenc korrektorom. Azóta elhasználtam még egyet és lassan az aljára érek a harmadik tubusnak (a negyedik, teli pedig vár rám a fiókban). Kell ennél többet mondanom?

Crazy Rumors - Gingerbread ajakápoló: sajnálom ezt az ajakbalzsamot, mert nagyon jó illata volt. Az ápolóhatásával nem voltam megelégedve, ráadásul meg is romlott (nem elhasználni sikerült), nem újravevős számomra.

Carmex ajakápoló: ez viszont abszolút alapdarab. Van egy a táskámban és egy az asztalomon is :D Amint elfogyasztom végre az összes itthon levő kallódó ajakbalzsamot, csak ezt fogom újravenni.

Avon mézes ajakápoló: számomra ennek karácsonyillata van. Az ápolóhatása is megfelelő volt, itt a kiszerelésével van problémám - egyszerűen nem higiénikus ez a belenyúlok-az-ujjammal dolog. Nem fogom újravenni.

Avon virágos ajakápoló: ugyan ez vonatkozik erre is. Nagyon kellemes, friss, tavaszi illata volt, de nem szeretem ezt a tégelyes megoldást, ráadásul abban sem vagyok biztos, hogy kapható még.

Labello kókuszos ajakvaj: ő viszont rám romlott :/ Meglepő, szerintem nem volt egy éve, hogy bontottam. Mindenesetre nem fogom újravenni.


Bolsius Aromatic gyertya: róla volt már korábban teszt itt a blogon. Szerettem és újravenném.

Glade - Chocolate Celebration gyertya: belőle kettő is elfogyott, de szerencsére van még itthon tartalékban. A karácsony utáni kiárusításon szoktam venni semmi pénzért, imádom az illatát - szaglásszátok meg, ha lehetőségetek adódik rá!

F&F Home - Winter Pine gyertya: ő az egyetlen valóban fenyőillatú gyertya, amit találtam. Csak jelenleg meg újra a polcokon és jön is haza velem :D

Nálatok fogyott mostanság el valami? Mit fogtok feltétlen pótolni és mi kerül örökre a kukába? :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése