lakkteszt | essence colour & care


Bármilyen nail artot láttok tőlem mostanság, akkor biztos, hogy eközül a két lakk közül valamelyikhez köze van - ami engem is meglep, mert mikor beszereztem, nem gondoltam volna, hogy ennyit fogom őket használni.

Másodkézből, épphogy próbáltan vettem meg őket kíváncsiságból - tudjátok, hogy én és az új dolgok nagyon közel állunk egymáshoz :D Aztán itthon felkenve nézegettem, nézegettem, hogy "szép, szép, de azért nem lesz kedvenc". De lett. 
Nem azt mondom, hogy egy mindent elsöprő szerelem ez a két lakk, de olyan hűséges társakká váltak, hogy biztos újra fogom őket venni, ha elfogynak.

A csomagolás eltér a megszokott Essence üvegektől: stramm, kocka alakú kiszerelést kapott ez a termékcsalád széles, jól vágott ecsetekkel. Nekem a kisujjamra talán kicsit túl széles is, de még bőven a használható méreten belül van :) 

A belbecsre rátérve pedig én az első két árnyalatot birtoklom, ami a 'Take a break' és 'I care about you' névre hallgat: mindkettő nagyon világos, visszafogott árnyalat. Az előbbi egy krémes off-white, az utóbbi egy nagyon lágy pasztellrózsaszín. Mindkét esetben 2 (vagy 3 vékony) réteg kell a tökéletes fedéshez, de alig 2-3 perc alatt szárad meg egy réteg, így panaszra nincs okom. Őszintén szólva én bárkinek bátran ajánlom ezt az egész családot, ha nail art alapra van szüksége, ami nem olyan hivalkodó, mint egy tiszta fehér. :)

Elvileg körömerősítő hatással is rendelkezik, de erről nem tudok érdemi véleményt kifejteni, mert nekem a márka 'studio nails ultra strong nail hardener' ápoló lakkja betonkeménnyé tette a körmeim.

Nektek van ilyen lakkotok, ami bár nem kiemelkedő kifejezetten semmiben, mégis nagyon szeretitek?

elérhető: drogériák, hipermarketek | mennyiség: 10 ml | ár: 749 Ft









2 megjegyzés:

  1. Abszolút kedvenceim ezek a lakkok, négy árnyalatot vettem meg. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy nem vagyok ezzel egyedül :D Én is nézegettem a többieket és nem kizárt, hogy be fogom szerezni őket :) Neked melyikek vannak meg?

      Törlés