sminkteszt | kylie lip kit (replikák) #1



Tudjátok rólam, hogy nagyon szeretem az Aliexpresst - ennek nem túl meglepő hozadéka az, hogy eljutottam a sminkekig. Nem tartom reális eshetőségnek azt, hogy én valaha Kylie Jenner féle kozmetikumokat vegyek (nem igazán ő az a márka, akit én támogatni szeretnék - akkor inkább ColourPop, hiszen ugyan azon a helyen gyártják őket és a minőségük is nagyon hasonló, ráadásul sokkal kedvezőbb áron juthatunk hozzá), de egy-egy szín nagyon tetszett a palettából, így adtam egy esélyt nekik. Az árukból kiindulva ezek replikák, ezért ekként hivatkozok rájuk, de a csomagolás/állag/minőség kombóból következtetve akár eredetiek is lehetnek, mivel nincs megbízható webshopból származó Kylie rúzsom, nem tudom pontosan eldönteni. Azért valószínűbb a replika esélye, nem egy raktárból ellopott készleté például (bár ilyen is volt a nap alatt, Jeffree Star kozmetikumokat tekintve :D).

Első körben négyet rendeltem. A szokásos, 3-4 hetes idő alatt érkezett meg jól becsomagolva. Az egyik doboz kissé megnyomódott, de mivel a fényképezés  után én kidobtam őket, a lehető legkevésbé sem zavart :)

Három Matte Metals és egy sima kollekciós replika érkezett meg hozzám, név szerint 22, Heir, Reign és King K. Mind a négy rúzsról kijelenthetem, hogy butterscotch illatuk van :D Vaníliás-karamellás-édes, állandóan meg akarom enni, mikor felkenem őket (az ízük nem jó). A tubus jól záródó műanyag nem kopó feliratokkal, az applikátora semmi extra, jól használható, a terméket könnyen veszi fel és adja le.

Van egy olyan sanda gyanúm, hogy nem voltak teljesen tele a tubusok érkezéskor (bár tény, hogy sokat használom őket és a swatch arttal is elszórakoztattam magam eléggé), ezt még hozzá kell tennem. A tartósságot tekintve elég jó - evés-ivás nélkül bő 5-6 órát kopás nélkül elvan, de a szívószálat/üvegből való ivást is jól tolerálja. A kávé és a súlyosabb ételek már kifognak rajta (granolát már minden probléma nélkül ettem vele, de az nem egy piszkos/zsíros étel), akkor rólam kukacokban peregve jön le.

Egyébként micellás víz kis dörzsöléssel maradéktalanul lehozza, ahogy a babatörlőkendő is: valószínűleg egy olajos lemosó még jobban végezné el az eltávolítását, de az nekem sajnos nincs itthon.

Most pedig nézzük a színeket: a 22 szerintem majdnem tökéletes, kissé talán pirosabb koppintása az eredetinek. Eléggé feltűnő, élénk színű égetett vörösesnarancs, de tökéletes őszi szín. A mattsága miatt nem tolakodik, ez az egyik kedvencem ebből a négyesből.

Heir nagyon-nagyon elüt attól a rózsaaranytól, amit vártam. Inkább a Reign kistestvére így rózsaszínes kiadásban - eléggé hideg fényű rózsaszín, rajtam sajnos nem is áll túl jól.

Nem így a Reign, akit imádok :D Elvileg sötét bogyószínnek kellene lennie, gyakorlatilag ez a 22, csak matt metál kiadásban. Tökéletes szerelem.

Az utolsó a King K, akit annyira nem tudok szeretni: a fedése nagyon foltos. Két réteg minimum kell ahhoz, hogy valami vállalható eredményt kapjunk - ami aztán végül kárpótol, ha szeretjük a barnát. Én spec szeretem és szívesen küzdök vele, de a túl sötét replikák átka az, hogy majdnem mindig foltosan fednek. Cserébe viszont minimálisan szárítanak: a formula nagyon krémes és könnyen kenhető, körülbelül egy perc alatt szárad mattra, amikor kissé púderes (de leginkább nincs-is-semmi-a-számon) érzetet hagynak maguk után egészen a kukacosodásig.

A swatchokon a biztonság kedvéért mindenhol 2 réteget használtam (pontosan kitölteni ekkora téglalapot egy húzással kihívás volt és belebuktam), de a King K-n kívül ajkakon elég belőlük egy. Összességében véve kipróbálni, elhordani jó - tulajdonképpen nem sokban különbözik az eredeti ColourPop rúzsaimról, de erről majd később -, ha valaki vadabb színekkel szeretne kísérletezni ez jó befektetés pláne ezért az árért, de én azért kíváncsi vagyok ezek után egy eredeti Kylie rúzsra is. Talán a Leo az én színem. :D

Ti szoktatok dupe-okat venni? Ha igen, honnan és milyeneket? :)

elérhető: Aliexpress | kiszerelés: 3.8 g | ár: $1.5-4

ps: annál az eladónál, akinél én vettem sajnos már nem elérhető a termék :/ Érdemes keresgélni 'matte liquid' kombináció alatt és megnézni a feedbackeket, én így rendeltem a sajátom :)

ps2: ahogy egy kommentben jelezték, ezek nem dupe-ok, hanem az árából kiindulva replikák - és valóban, én hibáztam ebben, a posztot javítottam :) Ellenben szeretném felhívni mindenki figyelmét arra a valóban jogos kérdésre, hogy ellenőrzött-e a termék (valószínűleg nem) és allergizáló anyagokat tartalmazhat (előfordulhat - én személy szerint birtoklok néhány replika kozmetikumot, eddig szerencsére nem volt ilyen problémám).
Mindig, minden egyes alkalommal próbáljátok ki az új sminktermékeiteket az alkarotok belső felén! Vonatkozik ez a sima, drogériában/webshopból rendelt termékekre is - sosem tudni, hogy mi tartalmaz számunkra allergizáló anyagot és jobb ezt nem élesben, az arc közelében használva kideríteni. Én úgy gondolom, hogy aki elég felnőtt ahhoz, hogy kezeljen egy Alipay/Paypal fiókot elég felnőtt ahhoz is, hogy el tudja dönteni egy távol-keletről származó sminktermék vásárlásával járó kockázatot.









king k, reign, heir, 22



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése