Manikűrvadász 28. forduló


Shame on me, lányok, elfelejtettem beélesíteni a posztot. Megint. Sajnálom, de remélem nem haragszotok meg érte :)

Ebben a fordulóban ismét MyMomentNails Andit sorsolták páromul - ezúttal Bella, akinek köszönöm a szervezést :)
Örömmel kezdtem bele a válogatásba, mert tudtam, hogy biztos akad majd olyan manikűr, amit szívesen fogok újraalkotni. Így is lett, amint megláttam ezt az alkotást, beleszerettem és elraktároztam későbbre - olyannyira biztos voltam magamban, hogy tovább nem is kerestem :D De mire eljött a tényleges körömfestés ideje, októberből november lett, és az őszi kedvem is vitte magával. Így csavartam egyet a dolgon: Andi instagram profilján tekertem mindaddig, amíg valami igazi novemberi alkotást nem találtam nála. Ezután már csak a blogján kellett megtalálni a kiválasztott manikűrt ami sikerült is ebben a posztban - és csak az újraalkotás volt hátra.


Örülök, hogy végre elővehettem az A-England lakkjaim, annyira elhanyagolom szegényeket mostanság :/ Ráadásul használtam a lemezt is - először, pedig már hónapok óta a polcomon pihen... Andi, csak hálás lehetek neked érte! 

Remélem tetszik legalább annyira nektek az elkészült alkotás, mint nekem az eredeti :) Szerettem volna hordani is, de a klinikai gyakorlatom miatt erre nem volt alkalmam. Talán majd jövőre...

A felhasznált lakkok:

  • Essence - Greyheaded lovebird
  • A-England - Her rose adagio, Sleeping palace
  • Born Pretty Store - L003

Nézzétek  meg a többiek munkáit is!





7 megjegyzés:

  1. A Tied is nagyon jó színösszeállítás, főleg így novemberben. (-:

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett a manikűröd, kifejezetten tetszik ez a visszafogottabb színpárosítás is :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, tetszik ez a szürke, amivel párosítottad!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, lágy színekkel alkottad újra a manit, jó lett :)

    VálaszTörlés
  5. Igazán szép lett a te verziód is :)

    VálaszTörlés