lakkteszt | claire's - red gel



Ősz van, ősz, csinos, hűvös, kuckós ősz! Nincs tökéletesebb idő egy vörös lakkra, mint ez :D Még a nagy 500 forintos akció keretében szereztem be - mint ahogy majdnem az összes Claire's lakkomat is -, egészen egyszerűen Red gel névre hallgat. Adhattak volna neki egy szebb nevet, de ne legyünk telhetetlenek :)

A száraz tényekkel kezdve: 2-3 közepes/vékony rétegben jól fed, nyomdázni kiváló, közepes időn belül szárad, 3 napig kibírja átlagos mennyiségű mosogatás/takarítás mellett, viszont lemosni gyötrelem. A körmöt nem fogja ugyan be, de a bőrhöz makacsul tud ragaszkodni, ezért feltétlen ajánlom alá a lehúzható alaplakkot - ha nem feltétlen muszáj, nem okozok plusz munkát magamnak :D Viszont nagyon szép fényesre szárad, bár én mindig kenek rá gyorsszárító fedőlakkot, mert türelmetlen és kapkodós vagyok. Irányítani az ecsettel könnyű, de ha egyszer hozzáér a körömágyhoz, tuti, hogy belefolyik...

A színe igazi vámpíros vörös igazán jól fest a Bloody tinttel együtt használva yaay, már-már elegánsnak is mondanám. Tényleg van egy géles hatása, máshogy, mint a Moyra Gel Look családban - a rétegek itt sem vastagok, de van egyfajta gazdag érzése, ami miatt sokkal jobban szeretem ezt használni, mint mondjuk az 1-2 rétegben fedő Golden Rose Matte 05-öt, ami színre pont ugyan ez, gyorsabban is szárad, kevesebb is kell belőle, de... de mégis. Nem nagyon tudom megmagyarázni, de nagyon szeretem ezt a lakkot, az érzést, amit ad, még ha nem is tökéletes.

Viszont azt kell mondjam, hogy szerintem a teljes árát egyáltalán nem éri meg. Még úgy sem, hogy imádom és a negyede már hiányzik, pedig épp csak beköszöntött az ősz.

Nektek van a Claire's-ből lakkotok? Melyik a kedvencetek? :)

elérhetőség: Claire's | mennyiség: 10 ml | ár: 1390 ft







2 megjegyzés:

  1. Hu kedvenc színű lakkom.Csodás rajtad is,annyira dögös!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm 😊 én is imádom, tuti rajtad is remekül áll

      Törlés