yankee candle review #2


Jöjjön a következő kör tart - többek közt ezeket használtam az utóbbi néhány napban, így tudok róluk véleményt mondani. Sajnos akadnak köztük csalódások, de abszolút szerelmek is - kicsit szomorú vagyok miatta, mert most futottam be először valóban büdös tartokba, eddig maximum túl erőshöz vagy édeshez volt szerencsém :/

Vanilla Cupcake: "Vaníliás sütemény gazdag és krémes aromája egy csipetnyi citrommal és vajas cukorbevonattal."

Nem nagyon lehet túlragozni ezt az illatot és nem is véletlen készült belőle ennyiféle kiszerelés. Krémes, kellemes, lágy vaníliaillat, mindenféle felhang nélkül. Tökéletes alap keverni más illatokkal [vanília-fahéj, szia!], nem kiemelkedő vagy különleges, sokkal inkább alapdarab. Sokszor újravettem és sokszor fogom is még :)
Intenzitását tekintve is inkább meghúzódik, de jelen van és érezhető.


elérhető: Yankee Candle | ár: 450-7190 Ft

Gingerbread Maple: "Különböző fűszerek és a szegfűszeg meleg aromája keveredik egy kevés juharral, ami feleleveníti a mézeskalács készítés emlékeit."

Ez a tart gyertya-esélyes - ezzel le is lőttem a poént, sajnálom :D Egy erős, fűszeres, fahéjas-szegfűszeges, kicsit vaníliás, de abszolút egy jól sikerült karácsonyi süti illata. Nem kell belőle sok, hamar belengi a lakást az illata, úgyhogy ez a tart nagyon gazdaságos lesz. Muszáj volt mellé beraknom Frank Sinatra karácsonyi albumát, annyira hozza az életérzést - egyszerűen must have darab!


elérhető: Yankee Candle | ár: 450-7190 Ft


Christmas Cookie: "Vajban gazdag, vanília-illatú cukros sütemény ünnepi aromája."

Ezzel az illattal úgy jártam, hogy már tavaly vettem belőle egyet, de nem tetszett a csomagoláson át szagolgatva, ezért félretoltam. A rendelés előtt viszont ínséges idők törtek rám, így kellett valami, amit égethetek - a közepes gyertyáimnak idő kell, hogy viaszmedencét olvasszanak maguknak, így tart kellett és már csak ez volt... és akkor történt meg a csoda. Mert ez az illat az, vaníliás-édes-vajas-krémes, lágy, kicsit karcos, erős és imáhádooom! Abszolút újravevős és must have darab a karácsonyi időszakra a Snowflake Cookie mellé :)

elérhető: Yankee Candle | ár: 450-7190 Ft





Sweet Apple: "A tökéletesen érett és ropogós alma egyenesen a gyümölcsösből."

A Yankee Candle-nek nagyon nem jön össze az igazi gyümölcsillat lekoppintása - ahogy az ez után következő Orange Splash-nél is, itt is csalódás ért. Ez az illat erős, olcsó folyékony szappan vagy öblítőszagú, almát a kanyarban sem érezni belőle, elfújtam és kivágtam nagyon gyorsan, mert még a fejem is megfájdult tőle.
Ha valaki igazi almaillatot szeretne kis karácsonybeütéssel, akkor ajánlom figyelmébe a Red Apple Wreath fantázianevű kompozíciót, abból egyszerűen közepes gyertyát kellett vennem, annyira jó :)


elérhető: Yankee Candle | ár: 450-7190 Ft


Orangle Splash: "Lédús, frissen szedett narancs… egy páratlan, nyári frissítő gyümölcs aromája."

Amolyan igazi narancsillatot vártam ettől a tarttól, de nem kaptam meg. Csomagoláson keresztül valóban nagyon finom, de önmagában égetve sajnos csalódás. Nem nagyon éreztem semmiféle illatot, de az a kevés sem narancs volt, amit igen :/ Egyáltalán nem újravevős és nagyon kár érte.


elérhető: Yankee Candle | ár: 450-7190 Ft

Nektek volt olyan tart, amire azt hittétek, hogy nem túl jó, de adtatok neki egy esélyt és végül imádjátok? :)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése