yankee candle review #6


Cranberry Twist: "Bogyós gyümölcsök, egy kevés citrus héja valamint egy csipetnyi gyömbér alkotja ezt az ellenállhatatlan főzetet."

Nagyon szeretem a vörösáfonyát, ez nem kétséges. Ebben inkább dominál a bogyós gyümölcsök illata, fanyar és egyszerre édes. Elég hamar elfogyasztottam, talán jövőre a januári hónapokra újra fogom venni :)


elérhető: Yankee Candle | ár: 450-7190 Ft

Berry Trifle: "Vaníliás krémágyon elhelyezett friss bogyós gyümölcsök ínycsiklandó aromája."

Enyhén fanyar, nem túl erős gyümölcsillat. Kellemes, de nem vagyok nagy rajongója :) Lehet, hogy újraveszem, de nem vagyok benne egyelőre biztos.


elérhető: Yankee Candle | ár: 450-7190 Ft

Cranberry Ice: "A fagyos vörös áfonya üdítően édes és jellegzetesen fanyar aromája."

Nekem ez eléggé karácsonyi illat - hűvös, áfonyás, kicsit savanykás-fanyar, de van benne valami édeskés is. A két áfonyás közül egyértelműen ezt preferálom és biztos vagyok benne, hogy a hűvös időkre újraveszem majd.


elérhető: Yankee Candle | ár: 450-7190 Ft





Silver Birch: "Az őszi szellő illata keveredik az éppen barnuló levelek fűszeres szárazságával."

Őszi szellő ide vagy oda, ennek bizony férfiparfüm illata van. Abból is az erősebb fajtából, kicsit apukámra emlékeztet - nem hiszem, hogy újra tudnám már venni, de ha tudnám se akarnám. Nem volt rossz, de az összes ilyen őszies-hűvös illatban csalódnom kellett már, mert férfiillatúak voltak :/


elérhető: Yankee Candle | ár: 270-390 Ft

Bundle Up: "Tiszta, téli illat, ami a fagyos napok és a meleg öltözet időszakát eleveníti fel. Egy hideg aroma csipetnyi citrussal és a frissen mosott vászon illatával keverve."

Szagolgattam én a fólián át, de nagyon nehezen akartam meggyújtani, valahogy egyáltalán nem tetszett. A színe is befolyásolt, a zöld termékek valahogy mindig olyan műnek hatnak nekem - Wunderbaumos emlékek fenyőszaggal :D -, de a blog kedvéért csak meggyújtottam. És édes istenem, milyen jól tettem! Nem tudom leírni nektek, mit érzek pontosan, illatban semmiképp, inkább érzésben. Olyan, mint amikor kicsi korunkban a húgommal kimentünk szánkózni, halálra fagytunk, hazacsattogtunk, átöltöztünk száraz ruhába öltöztünk és nyaggattuk mamát bármiért, ami forró :D Enyhén fűszeres, számomra igazán behatárolhatatlan, de biztos, hogy újra fogom venni nagyon hamar.


elérhető: Yankee Candle | ár: 450-7190 Ft

Icicles: "Egy igazi téli illat, amelyben keveredik a jeges fenyőágak és a fűszeres fahéj aromája."

Nagyon cuki az elején a vörösbegy, szerintem emiatt akartam megvenni, jóllehet mikor először szagoltam üzletben, nem tetszett. Használat közben már megbarátkoztam vele, amolyan télszaga van - én pedig imádom a télszagot. Tudjátok milyen, mikor kiléptek, a levegő csíp, a szomszédban fával fűtenek és talán még a hó is esik...
Az újravétellel kapcsolatban még nem döntöttem, de nem bánom, hogy kipróbáltam.


elérhető: Yankee Candle | ár: 450-7190 Ft




2 megjegyzés:

  1. Innen az összes illatot imádom.Mégis nagy kedvencem a Bundle up,az Icicles az idén megszűnik,ahogy a Silver birch így ezekből igyekszem majd betankolni :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a Berry triffle van meg, érdekes, hogy neked fanyar, nekem ez már jócskán öblösen édes.. :)

    VálaszTörlés