lakkteszt | essence - the gels



Szeretem az essence - the gel lakkcsaládot. Amióta megújult a formula (és nem mellesleg lejjebb vitték az árat, így már megegyezik a Moyra - Gel look áraival), nem győzök betelni velük - krémfinisű alapdarabok beszerzésére szerintem az egyik legjobb alternatíva. Minden városban elérhető, ahol van DM/Rossmann/Müller/Auchan/Tesco (és ki tudja még milyen helyeken kapható, amiket nem ismerek), olcsó, jól fed, sokféle színben és finisben kapható... Egyszóval telitalálat.

A Wild White Ways nevű fehére abszolút kedvencem, már kétszer kellett újra vennem - de ideje, hogy kicsit a színesek felé mozduljak :D Ezért hoztam el ma belőlük hármat, amiket nagyon szeretek nyáron használni. Mindhárom mintán viselek fedőlakkot a kis- és gyűrűsujjamon, míg a mutató- és középső ujjamon nem. 

elérhető: drogériák, hipermarketek | mennyiség: 8 ml | ár: 449 Ft

Indian Summer
Szerintem nem kell sokat magyarázkodnom a vételért, ha ránéztek a színmintákra. Egyszerűen nem lehet vele mellényúlni, imádom! Instant életöröm, tavasz és nyár van benne, de még a szeptemberi hőségekben is bőven megállja a helyét számomra (tudjátok, évszakfüggően lakkozom... :D). Két vékony-közepes rétegben kellett felkennem a tökéletes fedésért, de hamar száradt, szinte nem is kellett várnom a rétegek között. Igazából csak jókat tudok elmondani róla :)





Play with my mint:
Szerelem volt ez első látásra :D Mostanában egyre kevesebb menta lakkot tűrök meg magamon (pedig elhihetitek, felhalmoztam néhányat), de ez a megmaradt versenyzők egyike. Ezt is két rétegben kellett felkennem a tökéletes fedésért, ráadásul ugyan olyan hamar száradt, mint az előző. Abszolút ajánlom a figyelmetekbe, ha épp menta lakk után kutattok - én eddig nem tudtam olyan ember kezére felkenni, akinek nem állt jól, pedig festettem már vele rokonaim és barátaim körmeit. :)





Let's get lost!:
A harmadik versenyzőnk ez a teal csoda, ami már másfél rétegben fed. Ügyesebbeknek/rövidebb körműeknek már egy is elég, nekem sikerült az ecsettel belebarmolnom, így muszáj volt még egyet ráhúzni :D Rendkívül hamar szárad (már csak azért is, mert sokkal vékonyabban elég kenni, mint az előző kettőt; vagy csak egy réteg kell), a színe meg... Egyszerűen csak nézzetek rá :D






Ti szeretitek a megújult the gel vonalat? Melyik a kedvenc színetek belőle? :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése