lakkteszt | claire's - fluorescent neons



Ahogy pakolgattam a polcom rá kellett jöjjek, hogy szemtelenül sok Claire's körömlakkom van, ebből ti pedig jóformán nem láttatok semmit ezen kívül. Mikor volt az a nagy 500 forintos akció, elég sokat beszereztem belőlük - többségében jó vétel voltak :) Ezen kívül nyertem is, kaptam is - majdnem több van belőlük, mint Moyrából vagy China Glaze-ből, ami pedig nagy szó. 

Ma két abszolút nyári darabot hoztam el nektek a Fluorescent Neon családból: egy rózsit és egy zöldet. Mindkét swatchon viselek fedőlakkot a gyűrűs- és kisujjamon, a középső- és mutatóujjamat pedig pucér valójában látjátok. Sajnos a lakkok nem kaptak nevet, csak a neonon belüli családnevüket nyomták a hátára: a rózsaszín pastel neons, a zöld white neons. 

Le kell szögezzem, meg kell küzdeni ezekért a lakkokért.  A rózsaszínből 4 (!) réteg kellett a rendes, foltmentes fedésért, a zöldből pedig 2,5 - szerintem sikerült volna kettővel is, ha nem rontom el a túl erős ecsetvonásokkal az előző réteget. Szerencsére a száradásra nem kellett extrém sokat várnom. Alapvetően elég vékony rétegekkel dolgozom, de azért a rózsaszínnel így is meggyűlt a bajom - egyszer belekaptam, így kezdhettem újra, utána pedig rájöttem, hogy ezt négyszer kell felkennem... megfontolom, mikor legközelebb előveszem, az is biztos. A zölddel szerencsére ilyen baj nem volt, pikk-pakk fel lehet kenni és kész is a mani.

A színek pedig.. szerintem menő dinnye-manikűrt lehetne csinálni belőlük, ha kombinálnám őket :D  A rózsaszín megfelel a pasztell neon elvárásnak, a zöld meg mintha világítana a sötétben. Szerintem kell mellé a barna bőr és a nyár életérzés, hogy valóban jól mutassanak, de aki szereti a neon lakkokat, mindenképp vessen rájuk egy pillantást - legalábbis akkor, ha akció van.

Alapvetően ajánlom a Claire's lakkokat, ha akció van: teljes árat nem adnék ki értük, egyszerűen sokallom, mikor a Naillandnál ennél jóval különb lakkokat találhatunk/ennél olcsóbban meglelhetjük ezeket a színeket más márkánál.

Ti szeretitek a Claire's lakkokat? Melyik a kedvencetek? :)

elérhetőség: Claire's | mennyiség: 10 ml | ár: 1390 Ft












0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése